  • Data: 2012-01-29 13:08:31
    Temat: Re: Zwrot butelek ... sklep
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29.01.2012 o 11:53 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Dlatego, że skoro taką kaucję pobiera, to taką kaucję powinien zwrócić.
    > Nawet miałem z jednym sklepem niedawno o to sprawę sądową.

    A mogę nie dać wiary "o to sprawę sądową"?

    Każdy sprzedawca sprzedaje piwo i butelke i każdy sprzedawca kupuje takową
    butelkę. To jest na FVAT. To nie jest "pobieranue" i inne brednie. To jest
    przedmiot handlowy kupno/sprzedaż. To jest FVAT, podatek dochodowy czy
    cokolwiek w tym pieprzonym kraju ;)

    > Ma, do wykazania, że sprzedawca pobrał za butelki kaucję.

    Paragon jest dowodem sprzedaży.

    > Jak już doczytasz odpowiednią ustawę, to dowiesz się, że nakłada ona na
    > przedsiębiorcę wprowadzającego do obrotu przykładowe butelki ich skupu,
    > tylko przyjmowania ich z powrotem (nieodpłatnego). Nie ma obowiązku
    > płacenia za nie.

    Brednie. Skąd sobie wymyśliłeś słowo "przyjmownie". Moja księgowa mówi
    sprzedaż/kupowanie. Tak jest na faktura h mój drogi teoretyku.

    --

    Pozdrawiam, Piotr M