  • Data: 2011-03-26 20:50:09
    Temat: Re: Zwrot Alimentów - Czy będę musiał oddać ?
    Od: Lukasz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ok prosze o napisanie czy dobrze rozumie

    Zeby zwrocic alimenty za jakis okres najpierw trzeba wygrac sprawe o
    "zaprzestanie placenia alimentow" dopiero pozniej moze dana osoba
    oddac sprawe do sadu cywilnego o zwrot pieniedzy, i czy wtedy musi w
    takim wniosku podac za jaki okres zada zwrotu? czy to sam sad sprawdzi
    i wyznaczy daty za jakie trzeba by ewentualnie zwrocic pieniadze?

    I czy brane pod uwage moze byc to ze mieszkam z ojczymem ktory ulegl
    ciezkiemu wypadkowi samochodowemu i duza czesc pieniedzy idzie na jego
    rehabilitacje, leki itd? a ja wtedy sie nie uczylem ani nie pracowałem