-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Mieczyslaw <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: Re: Zwracam sie do Was o pomoc w walce z TP S.A.!!! (was: Zwracam się do
Was o pomoc w walce z TP S.A.!!!)
Date: Thu, 5 Feb 2004 08:34:51 +0100
Organization: news.onet.pl
Lines: 48
Sender: m...@o...pl@81.210.63.241
Message-ID: <1xfxyzliald8p$.j7yrtk9eetdk.dlg@40tude.net>
References: <bvslnv$m3a$1@atlantis.news.tpi.pl>
Reply-To: m...@o...pl
NNTP-Posting-Host: 81.210.63.241
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1075966322 11044 81.210.63.241 (5 Feb 2004 07:32:02 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 5 Feb 2004 07:32:02 GMT
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.6.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:192007
[ ukryj nagłówki ]Thu, 5 Feb 2004 06:52:15 +0100, na pl.soc.prawo, Paulina B. napisał(a):
>
> W dniu zgłoszenia, tj. 01-12-2003 została podpisana następna umowa
> migracyjna w ramach której zamieniono pakiet "5" godzinny na pakiet "nocny"
> oraz ustalono datę rozpoczęcia usługi na 01-12-2003.
>
> Dnia 16-01-2004r., TP S.A. wystawiła rachunek na kwotę 808,15 zł, nie
> uwzględniając zamówionego pakietu "nocnego" .
>
>
>
> W momencie zgłaszania reklamacji poprzez "błękitną linię" dowiaduję się, iż:
>
> 1) data rozpoczęcia świadczenia to 1-01-2004r.
>
> 2) konsultant BOK-a nie zachował minimalnego terminu tj. minimum 7 dni
> miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie usługi, czyli listopada.
>
> 3) umowa prawdopodobnie zostanie unieważniona, ponieważ zawierała poważny
> błąd proceduralny i nie będzie obowiązywać również bieżącego (stycznia)
> miesiąca,
>
> 4) pracownik "błękitnej linii" nie wie jednak jaka będzie decyzja TP S.A.
>
>
>
> Dokumenty, którymi dysponuję to kopie 3 umów zawartych z TP S.A., oraz
> bilingi wskazujące godziny połączeń z Internetem (24:00-8:00) oraz z
> "błękitną linią".
>
Jeżeli masz umowę *na piśmie* z datą rozpoczęcia usługi 1-12-2003 to TPSA
nic nie może Ci zrobić.
Nie ty a TPSA odpowiada za błedy swojego konsultanta. I ewentualnie do
niego może wnosić pretensje.
Ale jakie to typowe dla naszego momopilisty TPSA - za wszystko odpowieda
klient - za błedy ich pracowników też.
Radzę pisemnie odmówić zapłaty wystawionego rachunku i zgłosić formalną
reklamację ( też pisemnie ). Zgłoszenie wyłącznie na 'Błekitnej linii" może
być trudne do udowodnienia.
Życzę powodzenia
Mieczysław
Następne wpisy z tego wątku
- 05.02.04 07:45 plusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rower przypięty do mojego
- Kąsaltig Grub
- Re: Sztuka Edukacji wer. 6462 - dodałem roz. z propozycją nowej ordynacji wyborczej
- Nordstrim
- obostrzenia
- ilość węzłów sanitarnych w biurowcu
- Korekta prognozy
- ROBERT GWIAZDOWSKI: PO CO NAM ZWIĄZKI PARTNERSKIE?
- Czy można orzekać po pijaku?
- reparacje
- ustawienie przetargu
- Przeszukiwanie baz i netu
- Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
Najnowsze wątki
- 2024-07-09 Rower przypięty do mojego
- 2024-07-09 Kąsaltig Grub
- 2024-07-08 Re: Sztuka Edukacji wer. 6462 - dodałem roz. z propozycją nowej ordynacji wyborczej
- 2024-07-06 Nordstrim
- 2024-07-06 obostrzenia
- 2024-07-05 ilość węzłów sanitarnych w biurowcu
- 2024-07-04 Korekta prognozy
- 2024-07-04 ROBERT GWIAZDOWSKI: PO CO NAM ZWIĄZKI PARTNERSKIE?
- 2024-07-03 Czy można orzekać po pijaku?
- 2024-07-02 reparacje
- 2024-07-02 ustawienie przetargu
- 2024-07-02 Przeszukiwanie baz i netu
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni