  • Data: 2005-03-06 12:23:06
    Temat: Re: Zwolnienie z pracy. Jakie odszkodowanie w sądzie?
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakiego można się domagać odszkodowania w sądzie pracy w przypadku
    > niesłusznego zwolnienia z pracy. Nie zależy mi na przywróceniu do pracy co
    > już wygrałęm w sądzie pierwszej instancji ale na odszkodowaniu. Czy jest
    > jakaś maksymalna kwota odszkodowania ew. jakiś standard ile przyznają
    > sądy?
    > Chodzi o sąd drugiej instancji. Czy można liczyć na roczną pensję?
    > pozdr

    mi sedzina podsunela kwote odszkodowania za czas pozostawania bez pracy,
    pechowo sie zlozylo bo tylko 2 miesiace to bylo ale z tego co pamietam jakis
    przepis KP to reguluje max ilosc miesiecy, nie pamietam z glowy +
    odszkodowanie za strarty czyli np wziales kredtyt itp i nie mogles go
    regularnie splacac wiec niech pracodawca pokryje odsetki itp musisz to
    udowodnic
    pozdr