  • Data: 2005-03-07 11:01:33
    Temat: Re: Zwolnienie z pracy. Jakie odszkodowanie w sądzie?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jha"
    > czy jest możliwe uzyskanie rocznego wynagrodzenia czy są jakieś
    > ograniczenia
    > w tym zakresie czy to zależy od sądu?

    to ja przy okazji tez o cos zapytam - czy takie odszkodowanie
    przyznane przez sąd jest zwolnione z podatku dochodowego? ktos mi tam
    mówił
    Jeśli faktycznie tak jest to czy tylko jak sąd zasądzi czy jak firma
    dobrowolnie zgodzi się zaplacic to tez jest to zwolnione?
    W moim przypadku odszkodowanie bylo wymienione w umowie na wypadek jej
    zerwania i nie ma co do niego watpliwosci
    *** blad ***