    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwolnienie się z pracy do lekarza
    Date: Wed, 19 Dec 2012 08:04:30 -0600

    m wrote:

    > Czy niezdolność do pracy to tylko o że nie masz czym przykręcać śrubek
    > (bo masz chorą rękę) czy także to, że nie możesz pracować bo musisz tą
    > rękę "serwisować"?

    podrzuc dokumentacje medyczną to ci powiem.

    > Bo IMHO - będąc w u lekarza, jestem jak najbardziej niezdolny do pracy,
    > w tym konkretnym momencie.

    nieprawda.
    idąc na badania kontrolne nie jestes niezdolny do pracy.
    Idąc do okulisty bo ci sie okulary stłukły i potrzebujesz receptę na
    nowe zeby bylo taniej też nie jestes niezdolny do pracy
    chodząc na regularne badania bo coś tam wczesniej bylo tez nie powoduje
    niezdolnosci do pracy.
    idac do lekarza bo ci sie lekarstwa skonczyly a lekarz "przez telefon"
    nie chce wystawic recept bo mu NFZ zakazalo tez nie jestes niezdolny do
    pracy.

    spracyzujmy ze niezdolnosc do pracy to niezdolnosc z powodow medycznych
    a nie dla tego ze cie nie ma na stanowisku pracy dlatego nie jestes
    zdolny do pracowania. bo wowczas wyjscie do kibla rowniez nalezaloby
    zakwalifikowac jako niezdolnosc do pracy.