    From: Herbi <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwolnienie nauczyciela (nagranie wideo)
    Date: Wed, 18 Jan 2006 12:15:05 +0100

    Dnia 17 sty o godzinie 16:34, na pl.soc.prawo, scorpio napisał(a):

    > Kiedys to bylo mozliwe. tera uczniowie maja swoje sposoby na
    > udokumentowanie.
    > ja dziwie ze belfer mogl podniesc reke na ucznie - za kogo on sie ma.
    > Jestem za tym ze go zwolnili i jesazce powinien poniesc kare dodatkowa

    ty jesteś może matką tego popaprańca co został 'szarpnięty'?

    Ta pinda żąda by zwolniono żonę Zamorowskiego ze szkoły (tej samej) w
    której pracuje/ował zamor ponieważ zakłada że ona będzie się mściała na tym
    'szarpniętym bachorze'.

    Kim ta afa jest że żąda od szkoły, kuratorium zwolnienia tej nauczycielki
    ???????
    Zesłałbym cała tą familje na syberskie pustkowia - tam by się mogli sami
    uczyć i żądać - jak chce zwalniać nauczycieli - niech ich sobie wynajmie
    prywatnie i wtedy będzie mogła ich zwolnić - i swojego bachora także.

    --
    Herbi
    18-01-2006 12:14:23