  • Data: 2009-11-26 09:48:36
    Temat: Re: Zwolnienie na wizytę u lekarza
    Od: ER <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
    > Nie, nie mam żadnej karty pobytu. W Polsce lekarze nie dają kart pobytu
    > tylko odnotowują wizyty w kartotece pacjenta, która zostaje w ośrodku.

    Dają. Tylko trzeba powiedzieć, że Ci jest potrzebna, celem
    usprawiedliwienia nieobecności w pracy lub dołączenia do dokumentacji u
    lekarza rodzinnego, jeśli LR kierował na konsultację.

    PS. Jestem chirurgiem i wypisuje takie zaświadczenia lub L4 na 1 dzień
    - jeśli jest taka konieczność (np. wizyta w poradni w godzinach pracy)

    Er
    mailto:er2002@##WYKASUJ##poczta.onet.pl