  • Data: 2008-04-07 11:40:59
    Temat: Re: Zwolnienie dyscyplinarne
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 07 Apr 2008 13:13:14 +0200, Johnson napisał(a):

    > Po prostu nie trzeba iść w zaparte i w razie gdyby co - tzn. okazałoby
    > się że ciężkiego naruszenia obowiązków pracowniczych nie ma cofamy
    > oświadczenie woli, powołując się na błąd, który pracownik mógł
    > oczywiście zauważyć. I mamy sprawę z głowy.

    No tak, ale cofnięcie oświadczenia za zgodą pracownika. Ale w toku
    procesu sąd nie zapomni pouczyć pracownika, że "już-już" dostanie 3-
    krotność wynagrodzenia jako odszkodowanie, pomijając, że cofnięcie
    powództwa też jest pod kontrolą sądu (80% sądów się ucieszy, ale
    widywałem takie, które mimo wszystko ciągły sprawę w nieskończoność).

    A powołanie się na błąd w takiej sprawie... hmmm... no nie polimeryzuję,
    ale chyba wyśmiałbyś mnie, gdybym na taki błąd się powołał, co? Zresztą
    błąd co do czego - co do prawa?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==