  • Data: 2006-12-03 12:49:55
    Temat: Re: Zus nie chce przyznać mi emerytury
    Od: wombi <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@o...pl napisał(a):
    > mam taki problem w tym roku przeszłam na wcześniejszą emeryture
    > pracowałam jako nauczycielka 16 lat. Zus dopatrzył się że przed
    > 1983r pracowałam u rodziców na gospodarstwie i mi tego nie wliczyli a
    > według prawa można wliczyc sobie prace w gospodarstwie przed
    > 1983rokiem.nie wiem co mam robić nie mam pracy ani emerytury.Może
    > ktoś wie czy zus może mi tego nie wliczyć, czy jest jaki przepis
    > który to zmienia.Czekam na odp. Pilne.

    Zdecyduj się. W temacie piszesz,że ZUS nie chce przyznać Ci emerytury a
    z treści wynika,że masz przyznaną wcześniejszą emeryturę. Praca w
    gospodarstwie rolnym może być uwzględniona tylko i wyłącznie wtedy gdy
    brakuje okresów składowych i nieskładkowych do przyznania świadczenia
    (art.10 ustawy o emeryturach i rentach).