  • Data: 2007-09-21 11:02:40
    Temat: Re: Zupa z
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:fd050r$v4c$2@news.dialog.net.pl...

    s.com...

    > W jaki sposób mieliby być dyskryminowani?
    >
    > - --
    > Semper Fidelis
    >
    > Adam Klobukowski

    Wrzesień 2007

    Gdzie wiedźma nie pomoże tam poślij NIE-LY

    NIE-LY połączy lesbosy i geje,

    Co są chronione przez euro-jewreje.

    Na jasełkę na golasa będą parady,

    A potem w piernikowie prawdziwkowe wykłady.

    Ja się cieszyć, że NIE-LY mówić po polski,

    A nie w angielski lub jidysz podolski.

    Cieszyć się będą krakowskie icki

    Gdy polskie kobitki zjednoczy Rock-icki.

    Brat prawdziwek nie będzie miał haka,

    Bo NIE-LY to nie wiedźma jaka

    Lecz śliczna angielska euro-mądrota,

    Co nie jednemu popędzi kota.

    A i Maria Jan&Co Boruta

    Nie będzie zależny od liberałów buta.

    Historia to być nie byle jaka,

    Bo w Polish-jewrolandzie

    Nie ma już miejsca dla Polaka.

    Miał prawdziwek rację:

    Kraj jest katol-icki,

    Bo rządzą w pierwszym, drugim i trzecim szeregu

    Same jewro-mycki.

    Lecz Wiara Polaków-Słowian w lepszą przyszłość

    Silniejsza niż Dawida gwiazda.

    Wiara ta siłą NARODU,

    Co zniszczy w Polsce jewrejów jadowite gniazda.

    Micek ADAMOWICZ