  • Data: 2010-03-17 15:47:10
    Temat: Re: Zsuwający śnieg urwał rynny - nie ma winnego?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Mar, 12:45, guzolot <g...@g...com> wrote:
    >U nas napadało tyle śniegu, że jak przyszło ocieplenie to poleciał na ziemię razem
    > rynnami
    >Deweloper twierdzi, że budynki zgodnie z projektem wykonane.

    Rozumiem, ze to dach spadzisty, czyli najprawdopodobniej zle
    zamontowane rynny. Nie maja prawa sie urwac - snieg powinien
    przelatywac ponad nimi. Sam mam od ~8lat dom na wsi w gorach i ani ja
    ani nikt z sasiadow nie usuwal sniegu i nie stracil rynien. Jak to
    zamontowac wie kazdy wiejski dekarz samouk ;)
    Po pierwsze przedluzenie polaci dachu nie ma prawa przecinac rynny
    (wtedy nie przezyje pierwszych roztopow)

    http://www.galeco.pl/_img/pomoc_techniczna/1/1075823
    816_09636200.gif

    WS