  • Data: 2009-10-24 17:31:40
    Temat: Re: Zrzeczenie sie dyplomu ukonczenia studiow
    Od: "Gosc" <7...@d...cw> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.u157xbb1l60ql1@tmr...
    Dnia 21-10-2009 o 23:39:51 Marcin Wasilewski <j...@a...pewnie.je.st>
    napisał(a):

    > U?ytkownik "Zygmunt" <...@o...eu> napisa? w wiadomo?ci
    > news:hbnufv$a1j$1@news.onet.pl...

    Nie jest złym pomysłem od razu po szkole średniej pójść do pracy, trochę się
    "otrzaskać" z pracę i dopiero potem iśc na studia pod kątam swojej pracy i
    swoich zainteresowań. O tym, że tak właśnie warto postąpić, się sam bloeśnie
    przekonałem. Skończyłem byle jakie studia, które mnie w ogóle nie
    interesowały. Nigdy nie przepracowałem nawet dnia w żadnym handlu,
    marketingu czy czymś takim. Zawsze zajmowałem się zupełie czymś innym,
    związanym z elektronią, a nawet bardziej z telekomunikacją. I na drugie
    studia, dobrych kilka lat po skończeniu pierwszych, poszedłem pod kątem
    swoich zainteresowań, pracy i doświadczenie zawodowego. No i jestem z tej
    decyzji bardzo zadolony. Mając 19 lat, zaraz po liceum, nie bardzo
    potrafiłem podjąć rozsądną decyzję.