  • Data: 2005-06-17 17:42:53
    Temat: Re: Zostalem posadzony o przestepstwo - co dalej?
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Co do wejścia do mieszkania to jest podobnie jak z wejsciem na posesje
    prywatną-= JEżeli przełamujesz płot itp to jest to wtragneicie- jeżeli
    to zwykła łąka nieogrodzona- żadnych konsekwencji nie poniesiesz.

    Ja raczej porównał bym tego neta do odbioru radia-- ogólnodostęnego- ale
    wtedy płaci sie abonament radiowy. Ale co jak mam radyjko przenośne ?
    ide po mieście i słucham- Za to nie musze płacić. TO samo jest z netem
    Jestem w zasiegu hot spota, możesz uzywać za darmo- Powiedz tym
    ludzioom że intenret jest ogolnie dostepny i niech sie walą na
    ryj...:)

    I to chyba by było na tyle.