  • Data: 2004-08-16 18:48:18
    Temat: Re: Zostałem oszukany. Co robić?
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odwoływać się?

    A czemu nie?

    > To przeciętny obywatel ma wiedzieć czy da się sprawę
    > doprowadzić do końca?

    Niekoniecznie. Ale jeśli obywatel jest niezadowolony z działań instytucji
    państwowych powinien dawać temu wyraz (np. odwołując się) a nie
    machac ręką i siać defetyzm na forach dyskusyjnych
    A na doprowadzaniu sprawy do końca mogą się np. znać osoby do
    których można było się zażalić (odwołać)

    > Wg mnie oni zrobili wszystko

    Jeśłi nie skarzyli umorzenia to nie zrobili wszystkiego.
    Pomijam w tym momencie fakt, że skarżenie się (w pewnym układzie
    procesowym) mogłoby im otworzyć drogę do złożenia własnego aktu
    oskarżenia w Sądzie

    > Sprawa została umorzona.

    I co na to brat?

    -> http://usenet.pomocprawna.info