eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZostalam zwolniona z pracy - dlugieRe: Zostalam zwolniona z pracy (mobbing) - dlugie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.t
    pi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "K_a_s_i_a" <k...@t...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zostalam zwolniona z pracy (mobbing) - dlugie
    Date: Tue, 27 Apr 2004 10:25:54 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <c6l5fg$q3a$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <c6bo7o$lbq$1@nemesis.news.tpi.pl> <c6bp5a$oug$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <c6bpol$1q0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <P...@a...portezjan.zabrze.pl>
    <c6im1p$hea$3@galaxy.uci.agh.edu.pl> <c6ioji$62v$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <c6irqh$18p$4@galaxy.uci.agh.edu.pl> <c6isr7$quk$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <c6ive0$kdd$8@galaxy.uci.agh.edu.pl> <c6j1k0$kn0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <c6j1ro$i8k$4@galaxy.uci.agh.edu.pl> <c6j2h3$mu4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <102if5el0vs2l$.6oe6xdewx4pl$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 212.160.130.254
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1083054385 26730 212.160.130.254 (27 Apr 2004 08:26:25
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Apr 2004 08:26:25 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:210464
    [ ukryj nagłówki ]

    > Reasumując z poprzednich pytań i dyskusji :
    >
    > Pomyliłaś się wstawiając nie takie zdjęcie jak powinno być.
    > Przedstawiciel zamawiającego *przed drukiem* zakceptował tak jak leci z
    > twoim błedem do druku.
    > Wydrukowano to co *zaakceptował* przedstawiciel *zamawiającego*.

    Zgadza się.

    > To jakim cudem firma musi płacić odszkodowanie ????

    Jeśli firma, w której pracowałam nie zapłaci odszkodowania, to zamawiający
    poprostu zrezygnuje z usług. A tego moja była firma nie chce. Tak sądzę.

    > Zamawiający powinien wyciągnąć konsekwencje w stosunku do swojego
    > pracownika/przedstawiciela ( akceptującego do druku ).
    >
    Myślę, że zamawiający nie chce się poprostu przyznać do tego, że wina leży
    po jego stronie. Skoro szukają pretekstu do tego, żeby z nas zrezygnować. A
    takie słuchy chodzą.

    > Chyba że nie o wszystkim wiemy.

    Wiecie o wszystkim. Po co miałabym ukrywac cokolwiek, skoro chcę znac Wasze
    opinie? I chcę wiedzieć jak to wygląda z prawnego punktu widzenia?

    Pozdrawiam, Kasia


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1