  • Data: 2006-10-31 23:03:02
    Temat: Re: Znowu o skarbówce :-(
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wto, 31 paź 2006 o 23:54 GMT i...@w...pl napisał na grupę:

    >W polskiej występuje "ubiegać się o", więc nie wiem, dlaczego
    >cytujesz akurat rosyjską literaturę, w dodatku po polsku. Jeśli
    >już, cytuj po rosyjsku. A tak w ogóle - to moje pytanie ma tyle
    >wspólnego z literaturą, co twój post z sensem. Może jednak znajdzie
    >się ktoś obeznany niekoniecznie z literaturą rosyjską, za to z
    >prawną i jego odpowiedź wniesie sens w ten wątek...

    iprzeciez napisalem ze nic nie wnosi;) Zacytowalem tylko uzywane
    sformulowanie. A po polsku, bo rosyjskiego w polskich szkolach juz nie
    uswiadczysz.... Chodzilo mi jednak generanie o to ze smuci mnie fakt ze
    nadal podatnik jest wrogiem urzednika, mimo ze placi na jego pensje i do
    tego musi udowadniac ze nie jest wielblądem.

    Ale ok, jak pisalem nic w tym watku nie wnosze, tylko troche narzekam.
    EOT z mojej strony.

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała