  • Data: 2006-11-01 09:45:57
    Temat: Re: Znowu o skarbówce :-(
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
    > A co jest tym spadkiem.
    Udział 1/4 domu. jak już pisałam - spełniam wszelkie warunki podane
    w Ustawie o podatkach od spadków i darowizn: spadek po Ojcu, moje
    jedyne mieszkanie, moje zameldowanie i zamieszkiwanie faktyczne w nim
    przez najbliższe 5 lat - to wszystko napisałam pod zeznaniem
    podatkowym, ale nie ujęłam tam zwrotu, że proszę o zastosowanie
    ulgi; chodzi tylko o to, czy muszę specjalnie poprosić pisemnie o te
    ulgę, czy sprawa nienaliczania podatku dzieje się automatycznie. Czy
    jest gdzieś w dokumentach prawnych ujęte, że podatnik taki, jak ja,
    pomimo spełnienia warunków i ich przedstawienia musi się zwracać do
    US o tę ulgę? Z góry dziękuję.