  • Data: 2006-10-31 22:54:43
    Temat: Re: Znowu o skarbówce :-(
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Biegała napisał(a):
    > wiem ze to nie wniesie nic nowego, ale lubie rosyjska literature i tam
    > wystepuje sformulowanie "czynic starania".
    W polskiej występuje "ubiegać się o", więc nie wiem, dlaczego
    cytujesz akurat rosyjską literaturę, w dodatku po polsku. Jeśli
    już, cytuj po rosyjsku. A tak w ogóle - to moje pytanie ma tyle
    wspólnego z literaturą, co twój post z sensem. Może jednak znajdzie
    się ktoś obeznany niekoniecznie z literaturą rosyjską, za to z
    prawną i jego odpowiedź wniesie sens w ten wątek...