  • Data: 2019-06-18 14:24:21
    Temat: Re: Zniszczyli ważne dokumenty z wypadku z Beatą Szydło
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-18, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup

    > Wiem. W zaleznosci od tego co masz dokladnie na mysli, skutki moga byc
    > rozne - tak czy inaczej - od paru dekad dyski twarde nie sa MFM, a
    > upakowane bardzo mocno.

    MFM - Magnetic Force Microscopy, bierzesz np. taką próbę jak do AFM
    (Atomic Force Microscopy) i albo podczepiasz na czubku jakąś
    magnetyczną cząstkę, albo pokrywasz całość/końcówkę powłoką, która da
    się namagnesować. Rozdzielczość to nawet pojedyńcze cząsteczki. Mówisz że
    domeny magnetyczne współczesnych dysków mniejsze?

    > No i dochodza takie czynniki czy glowica bedzie "fruwac", czy
    > prawidlowo bedziesz sie trzymal sciezki.
    > O tyle dobrze, teraz glowice MR, to juz nie musi sie pole szybko
    > zmieniac przy cewce.

    Bedzie bo fruwa. Zadanie które ma to odczytać coś n-razy z
    rozdzielczością większa niż bojedyńczy bit. Założe się o skrzynkę piwa,
    że jest to jak najabrdziej możliwe.

    --
    Marcin