eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klienta › Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Date: Sat, 23 Aug 2008 14:13:40 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (X11/20080421)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    References: <g8o3n0$jlp$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <g8o3n0$jlp$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <k...@n...lechistan.com>
    NNTP-Posting-Host: 91.206.96.25
    X-Trace: news.home.net.pl 1219493866 91.206.96.25 (23 Aug 2008 14:17:46 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 17
    X-Authenticated-User: a...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:550349
    [ ukryj nagłówki ]

    Luke pisze:
    > Miałbym pytanie. Podczas zakupów, odkładając słoik na piramidkę leżącą na
    > półkę, strąciłem inny słoik, ten z kolei potrącił inne, wywołał małą lawinę.
    > Kilka słoików się stłukło. Obciążono mnie kosztami stłuczonych słoików i w
    > związku z tym mam pytania:
    >
    > - Czy sklep nie powinien zabezpieczać towaru przed takimi wypadkami? (słoiki
    > stały w "piramidkach" na półkach bez barier)

    Na dwoje babka wróżyła - albo ich ułożenie było niebezpieczne i w każdej
    chwili od najdrobniejszego wstrząsu mogło się posypać, albo Ty
    zachowałeś się jak słoń w składzie porcelany.

    Pewnie szanse w sądzie są, ale zastanów się, czy to Ci się opłaca?

    Na przyszłość zorganizuj sobie polisę OC i wtedy albo ubezpieczyciel
    zapłaci, albo będzie się ze sklepem sądził ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1