  • Data: 2008-11-12 23:39:58
    Temat: Re: Zniszczone drzwi
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Nov 2008, Andrzej Lawa wrote:

    > Chory psychicznie? Przecież to nie wy to zniszczyliście te drzwi, tylko
    > wiatr!

    Dobra.
    Co powiesz na takie stanowisko szefa: "kiedy powiadomiliście mnie o tych
    drzwiach, to kazałem pilnować żeby nie trzaskały, widocznie nie
    dopełniliście wykonania tego polecenia, zarzucam wam że z tego powodu
    - niedopilnowania - drzwi się zepsuły"?
    Winy *umyślnej* oczywiście nie ma.
    Mamy zarzut "nienależytego wykonania obowiązku".

    Oczywiście *my* możemy się zgodzić w krytyce, ale *jak* mogą się
    bronić pracownicy?

    pzdr, Gotfryd