    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 11 May 2012 15:42:59 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Zniszczenie, utylizacja

    On Thu, 10 May 2012, PYT wrote:

    > Najprościej?

    Najprosciej.

    > To jest najgorsze rozwiązanie, bo obie strony musiałyby
    > zapłacić podatki.

    My się chyba nie rozumiemy - pisałem o sprzedaży za realna
    wartosc rynkowa. Nie o pozorowanym zbyciu.
    Proste pytanie - jak myslisz, skad na allegro sprzedawcy
    maja np. elementy do harddysków, uzywane klawisze do
    różnych telefonów i inne takie?

    > Czy firma utylizacyjna wydaje jakiś dokument?

    Tak. Przecież to jest normalna "sprzedaż złomu".

    Rzut w wiadome miejsce:
    http://www.google.pl/#hl=pl&sclient=psy-ab&q=utyliza
    cja+elektronicznych
    ...trzeci wylosowany (w pierwszym i drugim było za mało informacji):

    Cytat z przykładowego linku:
    "Wystawiamy Kartę Przekazania Odpadu"

    > Ile to kosztuje?

    Khem...
    O ile wiem, to opłata produktowa i inne takie miały prowadzić
    do takiego stanu, że "tobie płaca" (za ten złom), a nie na
    odwrót, ale jak to mawiaja: "dlaczego mnie to nie dziwi" ;)

    Z przykładowego opisu wyżej link "przykładowe ceny":
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/download.php?id=479
    946
    ...niestety drugi link ("zagospodarowanie odpadów") nie chce działać.

    Nie mam pojęcia, czy stary telefon poszczególni utylizatorzy
    zaliczaja do "złom" (i płaca) czy do "zagospodarowanie"
    (i pewnie każa sobie dopłacać za usługę).

    Oczywiscie transport itede na koszt złomujacego.

    pzdr, Gotfryd