eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczenie opalikowania granicy działki przez utwardzenie gruzem › Re: Zniszczenie opalikowania granicy działki przez utwardzenie gruzem
  • Data: 2011-04-25 18:57:05
    Temat: Re: Zniszczenie opalikowania granicy działki przez utwardzenie gruzem
    Od: "PapaSmerf" <w...@...zł> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Robert Tomasik" napisał:

    > Powiadom PINB o tym, że drogę wykonano niezgodnie z projektem. PINB
    > powinien w ramach postępowania doprowadzić rzeczoną drogę do stanu
    > zgodnego z projektem, czyli powinna być przesunięta metr w stronę
    > rzeczonego zagajnika.

    dodatkowo powinien zgłosić przestępstwo (w postaci usunięcia znaków
    granicznych) na policję, potem jak się znajdize winowajca to pokryje koszta
    naprawy a te będą słone i nikt tego polubownie nie zrobi,
    z tym gruzem to normalna praktyka złodziejskich wujtuf co sobie samowolnie
    drogi w cudzych działkach budują i chowają w kieszenie dotacje unijne:O(