  • Data: 2018-08-25 02:45:03
    Temat: Re: Zniewazenie pomnika
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-08-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Obstawiam, że jest wręcz przeciwnie. Nauczyli się, że można bezkarnie
    > używać kulsonów do walki politycznej, nie tylko do ochrony prywatnych
    > szopek szeregowego posła, inwigilowania opozycji a już do ordynarnych
    > wjazdów na chatę i zamykania na 48 pod pozorami z dupy. I będą to robić
    > dalej i bardziej. Przecież od początku stosują metodę małych kroków. I

    Na razie to zachowują się trochę jak kilkulatek sprawdzający garnice jak
    bardzo można przegiąć.

    > za każdym razem idą dalej. Zakład? Myślisz, że po to przejęli sądy, żeby
    > z tego nie korzystać.

    Jak będą korzystać z przejętych sądów to widac dobrze na podstawie TK.
    Myślę, że będą unikac zbyt spektakularnych akcji, przynajmniej dopóty
    nie wyrzucą nas z EU.

    > Tak poza tematem grupy - jesteś w błędzie, jeśli myślisz, że takie akcje
    > jak ta działają na niekorzyść pisu. Kogo miało to oburzać, to już dawno
    > się oburzył więc pis ma go w d4, a ich elektroatowi się podoba - bo

    Wszystko ma swoją masę krytyczną, a oni jednak nadal dbają o pozory.

    > zawsze miło jak się innemu "somsiadowi" krzywda stanie. Już kiedyś
    > pisałem - jakby co losowo 1/100 wsadzili do pierdla, majątek zabrali,
    > rodzinę z pracy zwolnili, to im tylko poparcie wzrośnie. 1/100 to mało,
    > żeby akurat na konkretnego na pisiego wyborcę trafiło, ale już powinno
    > jakiegoś somsiada trafić, wiec kilka głosów trafionych na minus ale cała
    > reszta somsiadów na plus i skutokowałoby to wzostem poparcia na poziomie
    > dobrych kilku procent:(

    Nie da się tak bo ten 1% nie jest w próżni. Dotkniete byłyby rodziny
    znajomych, koledzy, kupa osób które się zna pośrednio. Nie tylko ta 1 na
    sto. To musiałby być rząd wielkości 1/1000 lub mniej aby nikogo to na
    poziomie indywidualnym nie obeszło. Porównaj: 2-3/1000 choruje na raka.

    --
    Marcin