  • Data: 2018-08-18 14:26:08
    Temat: Re: Zniewazenie pomnika
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nauczyli się, że nie nalezy robić tego co kulsony w tym wypadku robić
    > próbowały, bo służy to wyłącznie opozycji. A jeśli się nie nauczyli to
    > odpowiednie osoby zostaną zdyscyplinowane.

    Obstawiam, że jest wręcz przeciwnie. Nauczyli się, że można bezkarnie
    używać kulsonów do walki politycznej, nie tylko do ochrony prywatnych
    szopek szeregowego posła, inwigilowania opozycji a już do ordynarnych
    wjazdów na chatę i zamykania na 48 pod pozorami z dupy. I będą to robić
    dalej i bardziej. Przecież od początku stosują metodę małych kroków. I
    za każdym razem idą dalej. Zakład? Myślisz, że po to przejęli sądy, żeby
    z tego nie korzystać.

    Tak poza tematem grupy - jesteś w błędzie, jeśli myślisz, że takie akcje
    jak ta działają na niekorzyść pisu. Kogo miało to oburzać, to już dawno
    się oburzył więc pis ma go w d4, a ich elektroatowi się podoba - bo
    zawsze miło jak się innemu "somsiadowi" krzywda stanie. Już kiedyś
    pisałem - jakby co losowo 1/100 wsadzili do pierdla, majątek zabrali,
    rodzinę z pracy zwolnili, to im tylko poparcie wzrośnie. 1/100 to mało,
    żeby akurat na konkretnego na pisiego wyborcę trafiło, ale już powinno
    jakiegoś somsiada trafić, wiec kilka głosów trafionych na minus ale cała
    reszta somsiadów na plus i skutokowałoby to wzostem poparcia na poziomie
    dobrych kilku procent:(

    > Na urzędującego pewnie nie, na ex. w kontekscie urzędu, pewnie też nie,
    > ale tu jest na osobe raczej niż na prezydenta. Dodatkowego uroku dodaje
    > fakt, że chyba większość społeczeństwa, ze mną zresztą włacznie, uważa,
    > że to był najlepszy prezydent III.RP.

    To tylko pokazuje jak nisko ustawiona jest poprzeczka:)

    Shrek