  • Data: 2018-08-10 12:07:26
    Temat: Re: Zniewazenie pomnika
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 10 Aug 2018 10:20:48 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Tu nikt nie reaguje, bo wiadomo, że to prowokacje i tylko na to czekają,

    Kolegom z Białej Podlaskiej może być przykro, że są nikim:
    "Policjanci z Białej Podlaskiej "wtargnęli" o godz. 6.30 rano do domu
    działacza Komitetu Obrony Demokracji, którego podejrzewali o to, że na
    pomniku Lecha Kaczyńskiego zawiesił koszulkę z napisem "Konstytucja". -
    Zaczęli straszyć żonę, że ona w jakiś sposób mnie ukrywa i musi powiedzieć,
    gdzie jestem - relacjonował Ryszard Filipiuk."

    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/interwencj
    a-policji-po-nalozeniu-koszulki-na-pomnik-lecha-kacz
    ynskiego,859038.html

    > ale jak ktoś z zewnątrz złoży zawiadomienie, to wykazanie znikomej
    > szkodliwości czynu wcale łatwe nie będzie i przy odpowiedniej
    > "upierdliwości" pokrzywdzonego kto może dostać normalny wyrok w tej
    > sprawie. Zwłaszcza,jeśli się okaże, że to jest koordynowane.

    Oczywiście że jest koordynowane przez odwetowców z Bonn. Płacą zaprzańcom
    markami, a że są tak chytrzy i oszczędni, więc wciskają otumanionym
    targowiczanom marki z NRD.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji