  • Data: 2019-10-30 20:31:51
    Temat: Re: Znany polityk potrącił rowerzystkę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Oct 2019 19:26:14 +0100, u2 napisał(a):
> [...]

    Nie wazne z czego, wazne ze znany.
    Ale zeby moc tak okreslic, to powinien byc wczesniej znany, a nie
    dopiero, jak w rower wjechal :-)

    Taki Biedron np. Znany ? Znany.
    Z czego znany ? lepiej nie pisac publicznie.
    Bo kto pamieta np burmistrza Kolobrzegu czy Legnicy tak dla porownania
    :-)

    > ale żeś siknął, Zawisza to znany prawicowiec, widziałem go całkiem
    > niedawno w reżimowej TVP, w TVN i innych ubeckich merdiach go nie
    > widziałem:)

    A jak ktos rezimowej TV nie oglada ? :-)

    J.