  • Data: 2019-10-31 19:38:41
    Temat: Re: Znany polityk potrącił rowerzystkę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5dbae3cf$0$17354$6...@n...neostrad
    a.pl...

    >Niesamowite... że osoba, która aktywnie udziela się na grupie prawo,
    >kompletnie nie kojarzy pana Zawiszy. Przewodniczący jednej z komisji
    >śledczych do spraw banków...

    To bylo ... 13 lat temu.
    Bylo transmitowane w TV ?

    A nawet jesli bylo, to przeciez "normalny czlowiek" jest wtedy w pracy
    i nie oglada.
    Sama komisja jesli dobrze widze, to zbierala sie tak co 2-3 tygodnie

    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/pracekom5?OpenAgent&
    SPSB

    Zawisza jest tam oznaczony jako (PR) ... hm, nawet nie pamietam co to
    za partia :-)

    >brał udział w tworzeniu ustawy o SKOKach i

    Dosc specjalistyczny zakres ... o widzisz - senator Bierecki to jest
    znany polityk ze sprawy SKOK, mimo, ze tez nie bardzo pamietam, co on
    tam dokladnie robil :-)

    >i bardzo mu się nie spodobał pomysł poszerzenia działań tej komisji
    >śledczej o sprawy SKOKów... współtwórca Ruchu Narodowego... jeden z
    >czołowych przedstawicieli "judeosceptyków", homofobów i betonu
    >katolickiego w tym kraju...

    A takich nie slucham :-)

    >A ty piszesz, że o nim nigdy nie słyszałeś. Musisz być bardzo młodym
    >człowiekiem, który w dorosłość wszedł, kiedy już Zawisza przestał się
    >liczyć w polityce.

    Tego mi zarzucic nie mozna :-(, a tez nie pamietam.
    Widac sie niczym wielkim nie zasluzyl :-)

    >Ja rozumiem, że nie sposób zapamiętać wszystkich szczegółów z
    >działalności jakiegoś dziwacznego radykalno-prawicowo-wyznaniowego
    >polityka (nie warto pamiętać takich szczegółów, a większość nawet
    >należy zapomnieć, bo wstyd takie rzeczy pamiętać), ale ten był
    >wyjątkowo charakterystyczny i żeby aż kompletnie nie kojarzyć
    >nazwiska? I chociaż z grubsza z czym się się zajmował i co sobą
    >reprezentował?

    Albo bylo o nim w mediach cicho, albo lata zrobily swoje.
    A jak go zlapali po pijaku te trzy lata temu, to media cos pisaly ?

    P.S. tak z pamieci - kto byl z nim razem w tej komisji ?
    Przeciez to sami znani politycy ... z definicji :-)

    J.