  • Data: 2019-10-31 15:11:41
    Temat: Re: Znany polityk potrącił rowerzystkę
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.10.2019 o 14:38, Kviat pisze:
    > Niesamowite... że osoba, która aktywnie udziela się na grupie prawo,
    > kompletnie nie kojarzy pana Zawiszy. Przewodniczący jednej z komisji
    > śledczych do spraw banków... brał udział w tworzeniu ustawy o SKOKach i
    > i bardzo mu się nie spodobał pomysł poszerzenia działań tej komisji
    > śledczej o sprawy SKOKów... współtwórca Ruchu Narodowego... jeden z
    > czołowych przedstawicieli "judeosceptyków", homofobów i betonu
    > katolickiego w tym kraju...

    ano, komuszek kfiatek robi doskonałą robotę, obraża i poniża katolików
    na każdym kroku, nieważne, że mogą być żydami z pochodzenia:)

    > A ty piszesz, że o nim nigdy nie słyszałeś. Musisz być bardzo młodym
    > człowiekiem, który w dorosłość wszedł, kiedy już Zawisza przestał się
    > liczyć w polityce.

    ano, też mnie zdziwiło, że milicjant, który zaczął strzelać do
    robotników 1981 roku nie kojarzy znanego prawicowca, ale ja to kładę na
    karb przekomarzania się, po prostu jak milicjant ogląda prawicowca to od
    razu wyłącza telewizornię, aby nie zaczadzieć prawicowością:)