  • Data: 2008-12-29 22:51:49
    Temat: Re: Znalezienie telefonu
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 29 Dec 2008 15:21:50 -0600, witek napisał(a):

    > Dowie sie jaki numer ma.
    > skorzystać z telefonu kolegi.

    A jeśli numer był na abonament i ta karta sim już została zablokowana?
    Zgodnie z prawem - oddałbym to do BRZ. Gdybym miał kombinować to, przy
    zablokowanej karcie (np. przez PIN albo przez operatora), spróbowałbym
    włożyć inną kartę; na bank przynajmniej kilka smsów i kontaktów leży na
    samym telefonie. Wybrać najbardziej "rodzinnego" sms-a, i na numer nadawcy
    wysłać z bramki sms o znalezieniu telefonu i prośbie kontaktu na swój
    numer.

    Problem w tym, że to rozwiązanie od strony prawnej mocno kuleje - grzebiemy
    w czyjejś korespondencji, majstrujemy przy danych osobowych i męczymy
    czyjąś bazę danych.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik