  • Data: 2023-08-16 14:03:31
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Korzystając z cytatu z 07 Zgłoś się: Pomimo, że wyglądasz na idiotę
    > zwrócę Ci uwagę, że jeśli policjant chciał rozmawiać z właścicielem
    > pojazdu i z CEPiK wynikało, że ten mieszka w Wyszkowie, to trudno, by
    > pobiegł w tym celu na pobliskie działki.

    Rozumiem. Czyli jeśli nie mieszka gdzie zameldowany to policja nic nie
    zrobi bo niby co? To jak łapiecie kogokowiek, skoro każdy jeden
    przestępca po prostu się zamelduje poza miejscem zamieszkania i można mu
    skoczyć?

    Pomijam już fakt że wiedzieli gdzie stoi bus i jak już się pofatygowali
    po moim zgłoszeniu to ustalili w likalnaście minut gdzie mieszka kolo i
    jaki ma numer telefonu.

    > Nie powiadomić sprawców, że wiemy o nich.

    Czyli nie robić nic i czekać na umorzenie. Pyszna rada. Teraz nie mam
    wątpliwości że twoja "pomoc" byłaby raczej obarczona wartością ujemną;)

    > Jest to jakiś argument. Zaczęli od Twojego.

    To wnieście akt oskarżenia to się uspokoją. Do mnie masz pretensję że
    żul jest żulem?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!