  • Data: 2013-08-23 16:12:52
    Temat: Re: Znak pół dla pieszych pół dla rowerzystów
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-23 16:03, z pisze:

    > A jacy niebezpieczni są piesi na ścieżkach rowerowych. Nie popatrzy to.
    > Nawet czerwonej nawierzchni nie dostrzega. Tak samo na przejściach dla
    > pieszych. A te samochody to też strasznie niebezpieczne są ... :-)

    To nic w porównaniu z elektryką i gazem w mieszkaniu. Ileż to przypadków
    eksplozji i rozwalenia pół kamienicy, albo tych śmierci od porażenia
    prądem, o których nikt nie mówi, bo tak spowszedniały.
    Za to jak zginie żołnierz w Afganistanie, który pojechał tam ciężką kasę
    zarabiać w ramach swojej profesji, to szumu, że łoj. Sam prezydent się
    pochyla.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.