    From: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znak B-2 cudownie si=EA wyprostowa=B3 :)))
    Date: Tue, 2 Nov 2004 20:07:28 +0100

    > => Więcej na pl.soc.wsparcie.od.krzysia

    Wiesz, ja nigdy sie nie ponizalem wyzywaniem ciebie, no moze raz mi
    nerwy puscily ... zawsze ci po tym wspolczulem w momencie, jak czytalem
    twoje posty, w ktorych ogolnie brakowalo ci argumentow. Teraz tez sobie
    mysle: "biedny Stasio, juz mu brakuje pomyslow" ;-)

    Cieszylem sie za to w momencie jak zaciekle szukales na googlach czegos,
    czego tak naprawde tam nie bylo ;-) Tylko po to, zeby mi udowodnic ze
    masz racje. Ale ta racja tak naprawde nie istniala, bo ja ją wymyslilem
    specjalnie dla ciebie ... bylo mi cie wtedy żal.

    W sumie wiesz chyba juz, ze jest pewna grupka ludzi, ktorzy sie na tobie
    poznali, a reszta to grupa, ktorzy cie jeszcze nie znaja ;-) Ale z
    konsekwencją dązysz do celu. Jak widze twoim celem jest samotnosc i
    wyobcowanie ....

    Na koniec tego posta jestem na 100% pewien, ze po przeczytaniu
    pierwszego akapitu od razu pomyslales, ze zaraz znajdziesz jakies dwa
    posty, w ktorych kogos obrazam, po to zeby mi udowodnic ze nie mam
    racji ... a po przeczytaniu ostatniego zamykasz przeglądarkę ...

    --
    Krzysiek, Krakow