    Date: Tue, 18 Mar 2014 13:23:54 +0100
    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmiany w umowie

    W dniu 18.03.2014, 12:00, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 18.03.2014 09:19, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > /.../

    > A nie ma prawa odstąpić do 10 dni od otrzymania pisma?

    Nie wiem jak z telefonami ale podobny problem miałem z Cyfrą+.
    Zadzwonił do mnie gostek zaproponował coś - trochę mnie nakłamał.
    Zapytałem, czy dostanę to na piśmie i czy mogę w ciągu 10 dni odstąpić
    od umowy powiedział, że tak.
    Po czym w ciągu kilku minut włączyli mi inne pakiety niż obiecywał.
    Po kolejnym telefonie do cyfry+ dowiedziałem się, że ja nie podpisuję
    umowy, a tylko zmieniam pakiet i na dodatek jest to usługa
    natychmiastowa więc od tego nie przysługuje 10 dni na odstąpienie.

    Chciał całość zaraz odkręcić przez tel. ale nie mogłem. A problem był
    taki, że włączyli mi niższy i tańszy pakiet niż chciałem. Dopiero po
    miesiącu mogłem zmienić pakiet.

    Złożenie reklamacji w cyfra+ nie było prostą sprawą. Bo jednym piśmie
    chciałem załatwić 3 sprawy. 1. Anulowania tego co ten gostek mi włączył,
    2. odsłuchania taś, 3. Nie płacenia za okres, w którym nie mogłem
    korzystać z mojego pakietu.
    1. Udało się zrobić po 30 dniach, 3. dopiero po kolejnych trzech
    reklamacjach od reklamacji, a 2. jakoś nie udało się uzyskać.

    Nigdy więcej nic przez telefon.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com