  • Data: 2008-06-19 19:51:15
    Temat: Re: Zmiany PKD, czy konieczne?
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <

    Witam,
    Może ktoś może mi doradzić,
    Zarejestrowałem działalność, podając oprócz "sprzedaży detalicznej
    poprzez Internet", PKD, dotyczące działaności agentów, realizujacych
    sprzedaż na zlecenie.

    Moje pytanie,
    Czy mogę, być stroną w transakcji, to jest kupować od producenta,
    produkt A, sam płacąc, i sprzedawać go mojemu klientowi, bez
    przechodzenia tego produktu przez mój magazyn itp.

    Ja tylko pośredniczę, ale nie chcę ujawniać moich źródeł zopatrzenia
    itp.

    Czy taka działalność wymaga rozszerzenia PKD, o typowy "hurt
    konkretnym towarem"??

    1. nawet gdybyś handlował tylko jednym konkretnym towarem to nikt nigdy cię
    nie zmusi do ujawniania źródeł zaopatrzenia
    (obojętnie czy kupujesz od producenta czy pośrednika)
    2. a do czego ci magazyn? pytasz o dokument PZ i WZ czy o fizycznie jakiś
    garaż w którym trzymasz towar?
    czarno widzę ten twój biznes skoro takich rzeczy nie rozróżniasz.
    sam ustalasz zasady organizacyjen swojej firmy i obieg dokumentów. chcesz
    mieć magazyn - masz, nie chcesz moeć- nie masz

    macso