  • Data: 2008-02-02 09:53:21
    Temat: Re: Zmiana numeru lokalu- spółdzielnia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Feb 2008, Piotr wrote:

    > Pytanie: czy spółdzielnia mogła tak zrobić? - przecież w akcie notarialnym
    > stwierdzającym własność lokalu mam stary numer.

    Ja tak z ciekawości bardziej: a "mapki" (raczej planu) umiejscowienia
    lokalu w budynku nie ma?

    > I czy można tak ni z tego ni
    > z owego zmienić numer

    Powiem inaczej: czy uważasz, ze jeśli numeracja lokali była
    nieprawidłowa, to lepiej zeby zostawili a później przyszedł
    np. do Twojego lokalu komornik z wyrokiem, wydanym co prawda
    na inną osobę ale "umiejscowioną właśnie tu, więc zgodnie
    z zasadami zajmuję mienie w teraz wy dowiedzcie mi że to
    nie mienie dłużnika"?

    Zresztą z tego powodu wypada się zgodzic z uwagą FiONA:
    dobrze zmianę wnieść do KW :)

    pzdr, Gotfryd