    From: jurekw <j...@a...polbox.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmiana normy zużycia wody - czy działa wstecz?
    Date: Thu, 27 Nov 2003 13:29:04 +0100

    "Marek" <d...@p...com> wrote:

    > Prawdopodobnie w kamienicy jest wodomierz główny i płacicie zaliczki na
    > poczet zużycia wody a po rozliczeniu wyszła konieczność dopłaty ze względu
    > na wyższy pobór wody.

    W kamienicy jest na pewno wodomierz główny. To, co administracja
    nazywa normą zużycia wody, jest w rzeczywistości zaliczką na poczet
    zużycia wody. To wszystko prawda. Problem w tym, że obudzili się z
    ręką w nocniku, a ja teraz mam lekką ręką wyciągnąć z kieszeni 400 zł.

    > Skąd pomysł nazywania tego normami zużycia?

    "Też chciałbym to wiedzieć" ;)

    > Przy najbliższym remoncie radzę zainstalować wodomierz.

    Nie czekam do następnego remontu. Trzeba wykonać ten ruch teraz.

    Dzięki wszystkim za zainteresowanie i wypowiedzi.

    Jurek Walus
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)