    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 20 Jan 2011 18:50:16 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Zmiana nazwiska

    On Thu, 20 Jan 2011, Telesfor wrote:

    > W niektórych - missin impossible", szczególnie jak się jest kobieta z nowym
    > dwuczłonowym nazwiskiem.

    Powinien mieć zastosowanie p. regulaminu dotyczący nazwisk "nie dających
    się zapisać znakami będącymi polskimi literami".
    Przecież kreska:

    > Wstawienie kreski pomiędzy człony jest niemożliwe w mBanku od roku.
    > I nic nie
    > przemówi, że brak tej kreski to tak jak usunięcie każdej innej litery
    > z nazwiska.

    ...jest właśnie takim znakiem.
    Kto tam siedzi na infolinii, że tego nie wie?? :P

    Jak ktoś nazywa się M*ller (w miejsce "*" wstawić u-umlaut),
    to też ma do wyboru - pozwoli zapisać innymi znakami albo musi spasować.
    Mueller, Miller, Miiller albo do widzenia.
    NowakJeziorański i już.
    Z regulaminu NIE wynika, że identyfikacja rachunku będzie zawierać
    DOKŁADNIE zapisane imię i nazwisko!
    Weź i sprawdź :D

    pzdr, Gotfryd
    (tak, mam konto w mBanku. Nie, nie próbowałem zmienić nazwiska;
    Nie, nie pracuję na infolinii mBanku :P)