eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZmiana nauczyciela prowadzącego klasę 0-3, rodzice nie zgadzają się. › Re: Zmiana nauczyciela prowadzącego klasę 0-3, rodzice nie zgadzają się.
    Date: Tue, 05 Jun 2012 16:22:25 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmiana nauczyciela prowadzącego klasę 0-3, rodzice nie zgadzają się.

    W dniu 05.06.2012 15:21, Maciek pisze:
    > Dla mnie też jest to trochę dziwne. Wybór szkoły ze względu na
    > nauczycielkę, która dziś tam pracuje, a jutro nie, jest dla mnie dziwny.
    > Równie dobrze mogłaby zacząć uczyć dzieci i po semestrze pójść na
    > zwolnienie lekarskie, do innej pracy, wyjechać na zbiór truskawek w
    > Bułgarii etc. Czy w takim przypadku również pisano by listy do dyrekcji,
    > że tak nie miało przecież być?

    Biuro księgowe wybrałem dlatego, że pracowała tam księgowa którą mi
    polecono, z którą miałem do czynienia, wiedziałem że jest solidna i
    ogólnie - dobra księgowa to była.

    Możnaby powiedzieć - bez sensu zrobiłem. Bo przecież równie dobrze po
    pół roku mogłaby pójść na zwolnienie, do innej pracy, wyjechać na zbiór
    truskawek itd...

    p. m.