eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZmiana nauczyciela prowadzącego klasę 0-3, rodzice nie zgadzają się. › Re: Zmiana nauczyciela prowadzącego klasę 0-3, rodzice nie zgadzają się.
  • Data: 2012-06-06 17:13:03
    Temat: Re: Zmiana nauczyciela prowadzącego klasę 0-3, rodzice nie zgadzają się.
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek" <m...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:jqn5q6$4cq$1@node1.news.atman.pl...
    > Ty widzę, jeszcze z poprzedniego ustroju. To "roszczeniowe" podejście
    > wynika z tego, że to szkoła jest dla uczniów, a nie uczniowie dla
    > szkoły. Nie każdy jeszcze to rozumie.

    Taa, zgadłeś. Ja z poprzedniego ustroju. To był ten, gdzie nieuk nie
    przechodził do następnej klasy, a nie zasłaniał się "-sleksją", gdzie
    uczniowie nie bili nauczycieli, gdzie pogłaskanie ucznia który wywinął orła
    na korytarzu nie kończyło się oskarżeniem za pedofilię, gdzie nie było
    odzywek do nauczycieli w stylu - "pierdol się, spadaj" etc. A wyjątkowe
    skurwysynki na zapleczu dostawały porządny łomot taką fajną szeroką linijką.
    I do głowy by im nie przyszło poskarżyć się w domu, bo tam dostały by
    następny łomot.