eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZmiana nauczyciela prowadzącego klasę 0-3, rodzice nie zgadzają się. › Re: Zmiana nauczyciela prowadzącego klasę 0-3, rodzice nie zgadzają się.
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmiana nauczyciela prowadzącego klasę 0-3, rodzice nie zgadzają się.
    Date: Tue, 05 Jun 2012 15:21:10 +0200

    W dniu 2012-06-05 14:54, m pisze:
    > A co to ma do rzeczy czy publiczna czy nie? Korniu napisał że podjęli
    > decyzję o zapisie do szkoły ze względu na pracującą tam nauczycielkę.
    > Co w tym jest dziwnego? Nadal nie rozumiem - czemu miałby żartować
    > pisząc to co zacytowałeś?
    Dla mnie też jest to trochę dziwne. Wybór szkoły ze względu na
    nauczycielkę, która dziś tam pracuje, a jutro nie, jest dla mnie dziwny.
    Równie dobrze mogłaby zacząć uczyć dzieci i po semestrze pójść na
    zwolnienie lekarskie, do innej pracy, wyjechać na zbiór truskawek w
    Bułgarii etc. Czy w takim przypadku również pisano by listy do dyrekcji,
    że tak nie miało przecież być?
    Oczywiście nie twierdzę, że nie można próbować "przymusić" dyrekcji do
    dotrzymania "obietnic", ale nie nastawiałbym się na 100% sukces. W
    swojej przeszłości znajduję setki szkolnych obietnic, ze czego pewnie
    niecała połowa została zrealizowana. Ludzie! Nauczcie się wreszcie
    odróżniać "kiełbasę wyborczą" od rzeczywistości :->

    Maciek