  • Data: 2004-04-05 00:55:03
    Temat: Re: Zmiana miejsca zameldowania.
    Od: Nomysz <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Psychik wrote:
    >
    > wyslales za potwierdzeniem odbioru? to ja bym sie udal na poczte i
    > sprawdzil, czy doszlo...

    Wysylalem listem poleconym... mam tylko pokwitowanie :/ Musze zadzwonic
    chyba i zapytac czy cokolwiek ode mnie otrzymali... Tylko teraz mam
    kolejne pytanie: w razie jakbym uslyszal, ze moje odwolanie nie dotarlo,
    to czy na podstwie papierka z poczty potewierdzajacego nadanie listu,
    moge "walczyc o swoje" ? Tzn. czy moge wywalczyc, ze faktycznie
    odwolanie zlozylem i sprawa powinna byc ponownie rozpatrzona ?

    Pozdrawiam
    nomysz