  • Data: 2004-10-25 21:46:30
    Temat: Re: Zlodziejskie stawki
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2d43.0000039d.417d721b@newsgate.onet.pl...

    >Ciekawe co wtedy
    > powiesz.

    Powiem to samo co teraz. Że mnie to nie martwi:-)) Gdybyś przeczytał moją
    inne wypowiedz wiedzialbyś dlaczego:-) Skądinąd - sam nie zakładasz, ze
    nagle wszyscy adwokaci popadną w nedzę - będzie konkurencja tak jak
    wszędzie - ktoś będzie chcial mieć byle jak byle mieć pohdzie do studenta
    prawa, ktoś będzie chcial/potrzebował adwokata z doswiadczeniem pojdzie do
    kancelarii. A jedyna róznica jest taka - ze wtedy wybierajac takiego wlasnie
    adwokata nie bedzie mógł skamlec na brak konkurencji i bandytyzm
    korporacji:-)

    HanKa