eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZłodziej internetu › Re: Złodziej internetu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Złodziej internetu
    Date: Tue, 8 Apr 2008 23:45:22 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 14
    Message-ID: <ftgp5t$28j$1@mx1.internetia.pl>
    References: <ft3ocv$tvo$1@mx1.internetia.pl>
    <1k0x15y5zz4zs$.b6jv084omx0v$.dlg@40tude.net>
    <ft4p96$psi$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ft4qgb$tbm$2@news.onet.pl>
    <ft4s0j$78e$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ft54mk$etj$1@news.onet.pl>
    <ft5jcp$fol$3@news2.task.gda.pl> <ft5rmv$v2g$1@news.onet.pl>
    <ft683h$7su$1@news2.task.gda.pl> <ftcbck$to8$1@news.onet.pl>
    <ftcrl3$s25$1@mx1.internetia.pl> <ftddcs$dp3$1@news.onet.pl>
    <ftdsjf$cju$1@mx1.internetia.pl> <ftg3r3$knh$2@inews.gazeta.pl>
    <ftg5k1$7o0$1@mx1.internetia.pl> <ftg6j4$8u5$1@news.onet.pl>
    <ftg79n$hvn$1@mx1.internetia.pl> <ftg9s8$kda$2@news.onet.pl>
    <ftgm22$4ci$2@mx1.internetia.pl> <ftgn8j$3a4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-252-50-50.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1207691261 2323 77.252.50.50 (8 Apr 2008 21:47:41 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Apr 2008 21:47:41 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:527378
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Sytuacja z TP sprzed kilku lat. Dzwoni klient ze ma "przesłuchy i trzaski
    >> na lini",
    >> Pani robi pomiar lini i stwierdza ze wszystko OK i że linia czysta.
    >> Klient nadal sie upiera, że jest do bani i żąda uznania reklamacji i
    >> rabatu.
    >> Wowczas pani brała delikwenta na tzw obserwacje i za każdym razem,
    >> jak miszczu rozmawiał to zapalała się czerwona lampeczka i pani słuchała,
    >> czy wszystko OK. Jak tylko jeszcze raz sprobowal zadzwonic ze jest kicha
    >> to dostawał reprymende.
    >> I jak to nazwiesz?
    > Klient zostal poinformowany?

    E e...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1