  • Data: 2008-04-10 16:04:56
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Ty robisz za ofiarę gwałtu, jak nagle wyskoczy ci mało zrozumiały
    > komunikat o nieznanym adresie MAC.

    Ale ja po męsku załatwiłem sprawe z gościem...
    Pogadaliśmy i jest git. Mam nowego klienta...

    Nie krzyczałem publicznie jak baba Policja!Policja!
    Poza tym ja reaguję tylko, jak to Ty określiłeś, gdy pojawi się nowy
    mac.

    Wiesz... Normalni faceci jak szukają wrażeń to skaczą na bandżi,
    śmigają gokartami, motolotnią. Choćby nocne wyścigi na 1/4 mili.
    A Ty latasz z aparacikiem po marketach w nadzieji, że się jakiś
    ochroniarz doczepi.

    Zawsze sie zastanawiałem, jak tacy ludzie odgrywają pozniej role,
    mężczyzny, w domu?

    Frajer! I Ciota!