  • Data: 2002-08-30 11:33:00
    Temat: Re: Złapali mnie bez prawka- co mi za to grozi?
    Od: Artur Maśląg 'futrzak' <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "rob" <r...@p...onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "Artur Maśląg 'futrzak'" <f...@p...com> napisał:

    (...)

    > Prowadzenie pojazdu bez uprawnień, to wykroczenie z art.94par1kw. Dodam
    > jeszcze, że prowadzenie pojazdu przez osobę posiadającą uprawnienia, ale nie
    > posiadającą "przy sobie" prawa jazdy, to wykroczenie z art.95kw.
    > Sąd może orzec zakaz prowadzenia pojazdów za niektóre wykroczenia, ale nie w
    > tym przypadku. Zakaz taki można orzec także wobec osoby nie posiadającej
    > uprawnień do kierowania pojazdami, ale to nie jest to samo co zakaz
    > przystępowania do egzaminu, czy jak to tam nazwałeś.

    A nie jest przypadkiem tak, że po zasądzeniu zakazu prowadzenia pojazdów, nie
    możesz przed upłynieciem terminu przystępować do egzaminów? (Oczywiście, nie
    twierdzę, że powyższa sytuacja kwalifikuje się do takie orzeczenia, pewnie
    skończy się grzywną, choć wprowadzenie organów kontroli w błąd może się
    skończyć inaczej.)