  • Data: 2009-07-09 20:50:26
    Temat: Re: Zlamanie sadowego zakazu prowadzenia pojazdow
    Od: kruszyzna <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poprzednią karę ci odwieszą.

    Nie zrozumielismy sie, pewnie to moja wina, byc moze opis byl nie
    precyzyjny. Za jazde w stanie nietrzezwym sad, biorac pod uwage
    okolicznosci wymierzyl jedynie kare grzywny i zakazu prowadzenia
    pojazdow na okres 12 miesiecy, chociaz byla to recydywa... Pan jechal
    trzezwy, zostal zlapany przez patrol drogowki, teraz odpowiada przed
    sadem z art. 244 kk. (nie chodzi o mnie), o odwieszeniu kary
    pozbawienia wolnosci nie moze byc mowy, gdyz takiej nie bylo. Jesli
    ktos ma doswiadczenie w prowadzeniu takich spraw prosze powiedziec
    jaka jest praktyka sadow w orzekaniu w podobnych sprawach, ja nie mam
    absolutnie zadnego doswiadczenia i dlatego prosze o ponoc. Warto sie
    odwolywac od wyroku w zawieszeniu? A moze praktyka jest taka, ze wyrok
    w zawieszeniu to najlagodniejsza kara na jaka skazany moze liczyc?