  • Data: 2006-06-23 12:13:31
    Temat: Re: Ziobro - nowa interpretacja prawa.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał

    > Pospolite przestępstwa są zagrożone niskimi karami,
    > dlatego są pospolite. Za zabicie człowieka idziesz na 25 lat, i dlatego
    > jeszcze ludzie nie mordują się na potęge.

    Naprawdę uważasz, że ludzie żyją według kodeksu karnego i nie mają żadnych
    innych zasad ani motywacji?

    > Ale nadal można więźniów wykorzystywać do różnych prac. Mogliby
    chociażby
    > sprzątać, za przeproszeniem, psie gówna z trawników.

    Nie jestem przeciw, ale to byłaby dla nich raczej nagroda. Dość kosztowna
    zresztą dla podatników bo koszt takiej pracy jest większy niż jej wartość.
    A na marginesie: psie gówna to powinni sprzątać właściciele psów.