  • Data: 2006-06-22 15:25:21
    Temat: Re: Ziobro - nowa interpretacja prawa.
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R." wrote:

    > ale tutaj komornik wkracza na kase zony i dziecka i kto laduje na ulicy?
    > Szanowny pan minister ktory tak zaciekle przed kamerami chroni 'ofiary'
    > zniszczy zycie wielu patologicznym rodzinom.
    > Zaznaczylem tu, zona nie ma wplywu na meza, moze ja np nap.. i co ona ma
    > wtedy zrobic? Jak przyjdzie zaplacic np 20 tys zlotych?

    Moze podjac w koncu decyzje, ze jej taki uklad nie odpowiada?
    Coz, to jest tak - malzentwo to nie tylko przyjamnosci, to obowiazki, i
    jesli dwoje doroslych ludzi wpedza sie w tarapaty, to mowi sie trudno --
    maja pecha i musza za to odpowiedziec. Nikt im pistoletu do glowy nie
    przystawil i nie powiedzial -- a teraz zyjcie ze soba na wieki.

    Ja przepraszam, nie wymierzac kary bo zrujnuje ona komus zycie.
    Momencik, mysli sie przed a nie po.

    > nie poniosla, co zrobia ztym czlowiekiem ? :-)

    Zalozmy, ze bedzie takich przypadkow jeden na milion. Zalozmy, ze sedzia
    bedzie jakis kumaty i zalozmy, ze znajdzie jakies rozwiazanie, ktore
    oczywiscie, bedzie dotkliwe dla winnego. Bo w sumie czemu ma nie byc --
    w koncuco za roznica, czy kierowal "domem" czy "samochodem" -- on ma
    wybor:
    a) kierowac po pijaku
    b) wytrzezwiec...

    Zauwaz, ze takikoles nie moze sie tlumaczyc, ze "jechal do domu" ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m